Al treilea câștigător al campaniei „Milionar în Pași” a fost desemnat

Câștigătorul din această săptămână al campaniei Milionar în Pași a fost desemnat, de Loteria Națională. Tradițional, desemnarea este făcută prin intermediului unui generator de numere aleatorii, iar norocosul...

Câștigătorul din această săptămână al campaniei Milionar în Pași a fost desemnat, de Loteria Națională. Tradițional, desemnarea este făcută prin intermediului unui generator de numere aleatorii, iar norocosul s-a dovedit a fi Dorian Porcesco, unul dintre cei mai activi participanți ai campaniei. Dorian își va ridica premiul, în scurt timp, de la sediul Loteriei Naționale, organizatorul campaniei Milionar în Pași.

Premiul constră într-o brățară inteligentă de la Garmin Moldova, de model ”Vivosmart 4”.

Menționăm, în context, că Dorian Porcesco a reușit să atragă atenția publicului datorită postărilor sale cu… cel mai mic număr de pași, înregistrați în campanie. Acesta a publicat anterior un screenshot cu 23 de pași și un altul, cu tocmai… 8! Noroc i-a purtat, însă, postarea făcută pe data de 19 noiembrie în grupul deschis Run Moldova, cu screenshotul a 11 142 de pași! Dincolo de postările cu cel mai mic număr de pași înregistrați în campanie, făcute cu umor, Dorian este, de fapt, pasionat de sport. Iar dovadă este participarea sa în nenumărate competiții sportive, modul activ de viață fiind unul reprezentativ pentru acesta.

Amintim că Loteria Națională mai are de oferit o brățară inteligentă, dar și un ceas multisport de la Garmin.

Totodată, după mai bine de trei săptămâni de desfășurare a campaniei Milionar în Pași, au fost acumulați, de către participanții acesteia, peste 6 milioane de pași, sau echivalentul a peste 4500 de km.

Campania ”Milionar în Pași” a fost lansată de Loteria Națională, în parteneriat cu RunMoldova și Garmin în data de 5 noiembrie și va dura până pe 11 decembrie. Organizatorii, își propun, astfel, să convingă un număr cât mai mare de oameni să fie activi fizic și să promoveze, ei înșiși, modul activ de viață pe conturile lor de pe rețelele de socializare. Mecanica participării în cadrul campaniei este simplă. Doritorii pot include zilnic pe profilurile lor de pe rețelele sociale Facebook și Instagram un screenshot al aplicației lor de tip step-tracker, cu pașii făcuți peste zi. Iar odată ce screenshotul este acompaniat de tag-ul paginii Milionar în Pași sau de hashtag-ul #milionari în pași, ei pot fi considerați și participanți în cadrul tombolei cu premii smart de la Garmin.

Campania Milionar în Pași este susținută și de ultramaratonistul Iulian Bercu, care este, de fapt, și ambasadorul acesteia.

In this article


Join the Conversation