În anul 2018 circa 28,4 mii de persoane au solicitat asistenţă consultativă în audienţă la Punctul de consultaţii sau la telefonul „liniei fierbinţi” a Casei Naţionale de Asigurări Sociale (CNAS). În raportul specialiştilor se arată că în decursul anului precedent cei doi angajaţi ai Punctului de consultaţii, care este zilnic suprasolicitat, au recepţionat şi au răspuns la peste 23 mii de apeluri telefonice şi au primit în audienţă 5,4 mii de cetăţeni, transmite Breaking News.
Cele mai frecvente întrebări adresate la Punctul de consultaţii şi „linia fierbinte” au vizat aspecte legate de stabilirea pensiilor, indemnizaţiilor pentru copii, alocaţiilor, ajutoarelor, compensaţiilor, obţinerea biletelor de tratament, dar şi a modului plăţii de către agenţii economici a contribuţiilor de asigurări sociale.
Punctul de consultaţii şi „linia fierbinte” se află în oficiul central al CNAS, mun. Chişinău, str. Gheorghe Tudor, 3, şi funcţionează zilnic, de luni până vineri, între orele 8.00 şi 17.00, cu pauză de masă între orele 12.00-13.00. Apelurile la numărul de telefon 022 286 115 pot fi efectuate din oricare localitate a republicii de la orice telefon fix sau mobil.