„Aceasta campanie, ca si celelalte de fapt, va avea curiozitățile sale. Sunt doi Favoriți ai campaniei.
La capitolul intenții de vot, la această etapă, leaderi sunt dnii Ion Ceban și Andrei Nastase.
La acest compartiment dl Nastase este intr-un dezavantaj periculos, având o masă mare de respondenți care nu au deloc încredere in dânsul – 36.5%.
La acest capitol dl Nastase e bătut doar de dnii Chirtoaca si Codreanu – care au colectat bazine de neîncredere față de dânșii de 49 și 38% respectiv. Însă dl Năstase are capacitate de a mobiliza electoratul emoțional, protestatar iar pentru acest fapt va fi nevoit să răspundă alegătorilor nu doar cum va implementa programul să electoral dar și să răspundă la intrebările legate de Guvernare și Minister pe care la condus.
O surpriză a campaniei poate deveni dl Țîcu.
Dl Țîcu țintește în același bazin de votanți în care și dl Nastase, iar plecare dlui Țîcu din blocul ACUM poate aduce o intrigă în campanie.
Dl Țîcu are un mesaj combativ și bine structurat, și are o ținută sportivă care inspiră încredere – aceste elemente pot să-l transforme într-un competitor serios pentru dl Nastase.
Dl Ceban la capitolul încredere este leader detașat, având un bazin 28% din respondenți dispuși să il creadă.
Acești oameni sunt dispuși să îl examineze pe dl Ceban în calitate de opțiune de vot.
Acestea adunate la cele 22.5%, care deja il cred pe dl Ceban, ridică șansele dlui Ceban pana la practic Sigure, însă nu obține la moment ratingul Partidului Socialist și are nevoid de o strategie care îi va permite să obțină voturi și de pe spectru politic centru și centru-dreapta.