Liderii Platformei DA, supărați pe TV8 pentru știrile false

Liderii PPDA, supărați foc pe postul de televiziune TV8. Se întâmplă după ce pe site a fost publicată o știre, în titlul căreia se spunea că Partidul...

Liderii PPDA, supărați foc pe postul de televiziune TV8. Se întâmplă după ce pe site a fost publicată o știre, în titlul căreia se spunea că Partidul Platforma DA este gata să voteze cu Șor și Candu.

Alexandr Slusari a scris pe Facebook despre faptul că nu e prima dată, când jurnaliștii acestui post de televiziune manipulează. “Tot timpul greșelile se fac doar în defavoarea Platformei DA”, a menționat Slusari.

Iar Inga Grigoriu îi întreabă: „TV8, oare nu împreună am luptat pentru presă liberă și independentă?!”.

Într-un live pe Facebook, Andrei Năstase s-a arătat profund indignat de știrea falsă, care a apărut pe TV8. „Are grijă să pună în cârcă PPDA ceea ce nu a făcut, are grijă să mintă, să manipuleze și asta nu este bine. Un titlu manipulator. Am rugat redacția acestui post să îl scoată. De ce? Pentru că nu e prima oară. În fiecare zi luptăm cu aceste minciuni. Se întâmplă acolo, unde eu am pus umărul să nu moară. Dacă nu v-am lăsat să muriți. Lăsați-ne să trăim”, a declarat Năstase.

In this article