Jurnalist // Ceban are parte de o campanie mediatică care ajunge în teritoriu

Partidul lui Ion Ceban a reușit ce nu a putut altul, să ajungă la urechile oamenilor din sate, fără a face campanie electorală agresivă, campania sa fiind zeci...

Partidul lui Ion Ceban a reușit ce nu a putut altul, să ajungă la urechile oamenilor din sate, fără a face campanie electorală agresivă, campania sa fiind zeci de proiecte realizate în Chișinău. Cel puțin asta putem înțelege din declarațiile făcute de către expertul Victor Nichituș la o emisiune TV.

„Pentru prima dată în istoria cercetărilor sociologice s-a întâmplat un fenomen pe care dl Doru Petruți, realizatorul Barometrului socio-politic, nu l-a mai văzut niciodată. Este vorba despre faptul că operatorii cercetării când au mers în teren și le-au arătat respondenților lista de partide, pentru prima dată, cetățenii, atât din provincie, cât și din Chișinău, au spus că vor vota cu MAN, chiar dacă formațiunea nu era pe listă și nici nu este încă înregistrată”, spune Jurnalistul.

Acesta a mai subliniat că Ceban are parte de o campanie mediatică care ajunge în teritoriu, are o campanie bună.

„Consider că mun. Chișinău nu este toată Moldova. Ne-am obișnuit să vedem multă activitate doar în Chișinău și uneori multe partide au uitat de provincie. Dar Moldova sunt oamenii din sate, comune, raioane acolo este grosul electoratului, adică două treimi. În ultimii 30 de ani, am văzut foarte multe formațiuni în Republica Moldova care și-a axat activitatea doar la nivelul municipiului Chișinău, nu au acordat atenție provinciei și au pierdut”, a conchis Nichituș.

 

In this article