Aplicația Yandex.Taxi a lansat serviciul „Livrare” în Moldova

Potrivit Ministerului Sănătății, Muncii și Protecției Sociale din Republica Moldova, evitarea aglomerării și autoizolarea sunt două dintre cele mai stringente reguli pe care oamenii trebuie să le respecte...

Potrivit Ministerului Sănătății, Muncii și Protecției Sociale din Republica Moldova, evitarea aglomerării și autoizolarea sunt două dintre cele mai stringente reguli pe care oamenii trebuie să le respecte pentru a evita infectarea cu coronavirusul de tip nou. Pentru a-i ajuta pe utilizatorii aplicației Yandex.Taxi să transmită bunuri fără a intra în contact cu alte persoane, dar și pe șoferii parcurilor de taxi, prin suplinirea comenzilor, Yandex.Taxi a lansat un nou serviciu de livrare în raza municipiului Chișinău, transmite Breaking News cu referire la diez.md.

Cu ajutorul acestuia, utilizatorii vor putea să transmită pachete cu produse alimentare, medicamente sau produse de igienă, documente sau îmbrăcăminte celor dragi, iar șoferii experimentați și instruiți special pentru acest tip de serviciu de la Yandex.Taxi vor primi, astfel, comenzi suplimentare.

Serviciul „Livrare” poate fi găsit în meniul cu tarife din aplicația Yandex.Taxi. Pentru a utiliza această opțiune, solicitantul trebuie să specifice numărul de telefon al destinatarului. Între timp, acesta va primi un SMS cu un link către un site prin intermediul căruia va putea monitoriza mișcarea mașinii de-a lungul traseului. Pentru a transmite un colet, este necesar ca expeditorul să îl ducă până la mașină și să-l dea în primire șoferului, iar destinatarul va trebui să-l ridice la sosirea mașinii. Dar aceasta nu este singura opțiune pe care solicitanții pot miza.

Locuitorii municipiului Chișinău vor putea selecta și opțiunea „De la ușă la ușă”, contra unei taxe simbolice. Dacă este selectată această opțiune, șoferul va prelua pachetul de la ușa expeditorului și va livra pachetul chiar la ușa apartamentului sau biroului destinatarului. De asemenea, doritorii vor putea specifica și o metodă de livrare „Fără contact” în comentariile comenzii. În cazul acestei opțiuni, șoferul va ridica coletul de la ușă, îl va duce la adresa dorită, îl va pune jos și va aștepta ca destinatarul să preia comanda.

Înainte de a transmite șoferului pachetul, acesta trebuie să fie împachetat într-un plic, fie într-o cutie, sau într-un pachet ermetic, în funcție de mărimea acestuia. Este important ca volumul pachetului să nu depășească capacitatea de transportare e unei mașini de tip sedan și să nu depășească 20 kg. De exemplu, prin intermediul Serviciului „Livrare” din aplicația Yandex.Taxi, puteți transfera o valiză, documente, un pachet cu lucruri, însă transportarea unei biciclete sau a unei mașini de spălat nu va fi posibilă.

Livrarea din sectorul Râșcani al Capitalei și până la Spitalul de Urgență va costa aproximativ 50 de lei, din Centru până la supermarketul Kaufland de la Botanica – aproximativ 40 de lei. Plățile cu bani gheață nu vor fi posibile în cazul serviciului de livrare, ci doar cele efectuate cu cardul. Decizia a fost luată în urma analizării factorilor de risc, iar așa cum în perioada actuală riscul de infectare cu coronavirusul de tip nou este ridicat, această metodă de plată va reduce probabilitatea de transmitere a infecției.

Serviciul „Livrare” din aplicația Yandex.Taxi va fi prestat doar de către șoferi experimentați, care au urmat o instruire specială și care și-au asumat toate măsurile de prevenție necesare în această perioadă.

Aplicația gratuită Yandex.Taxi este disponibilă pentru iOS și Android în limbile română, rusă, engleză, dar și în alte limbi.

In this article