Serviciul Fiscal de Stat vine cu un anunț către toți contribuabilii care și-au exercitat obligația de scanare a carnetelor de muncă în scopul completării conturilor personale de asigurări sociale cu informația aferentă stagiului de muncă realizat până la 1 ianuarie 1999, transmite Breaking News.
Casa Națională de Asigurări Sociale (CNAS) a desfășurat procedura de scanare, iar, actualmente, o parte din carnetele de muncă ale angajaților prezentate la Casele Teritoriale de Asigurări Sociale (CTAS) pentru scanare nu au fost ridicate de către entitățile economice.
În acest context, în susținerea CNAS, dar și a contribuabililor angajați în câmpul muncii SFS recomandă ridicarea carnetelor de muncă care au fost scanate la structurile teritoriale.
Procedura de scanare s-a desfășurat conform Hotărârii Guvernului nr. 426 din 15.05.2018 cu privire la unele aspecte ce țin de evidența stagiului de muncă și la abrogarea Hotărârii Guvernului nr. 1440 din 24 decembrie 2007.