De la începutul campaniei „Milionar în Pași” au fost înregistrați aproape 12 milioane de pași

Campania Milionar în Pași a Loteriei Naționale va ajune, în doar o zi, la final. Iar câștigătorul premiului mare, pus la bătaie în cadrul acesteia, a fost desemnat...

Campania Milionar în Pași a Loteriei Naționale va ajune, în doar o zi, la final. Iar câștigătorul premiului mare, pus la bătaie în cadrul acesteia, a fost desemnat recent, cu ajutorul unui soft de extrageri aleatorii. Norocosul s-a dovedit a fi Eugen Culbaba, care va intra în posesia unui smartwatch multisport de la Garmin Moldova. Postarea care i-a purtat noroc lui Eugen a fost făcută de acesta pe Facebook, pe 17 noiembrie, în grupul RunMoldova. 

Eugen Culbaba va intra în posesia premiului la evenimentul de încheiere a campaniei, cursa #milionarînpașiRun, care se va desfășura sâmbătă, 14 decembrie, în parcul Valea Morilor din Capitală. La cursă sunt așteptați peste 100 de sportivi amatori, majoritatea dintre aceștia – participanți în cadrul campaniei Milionar în Pași. Evenimentul este unul de tip deschis pentru toți doritorii. Participanții vor primi, gratis, ceai cald și cafea, apă, dar și tricouri, din partea organizatorilor. Atmosfera se așteaptă a fi una prietenoasă și propice pentru ca participanții Milionar în Pași, dar și susținătorii acestei campanii să se cunoască mai bine între ei, iar ulterior, să alerge împreună câteva cercuri în jurul lacului Valea Morilor, pentru a mai aduna, cumulativ, încă 1 milion de pași.

Oaspeții de onoare ai evenimentului vor fi primarul Chișinăului, Ion Ceban, directorul companiei NGM SRL – investitorul bulgar al Loteriei Naționale, Plamen Milanov și ultramaratonistul moldovean, Iulian Bercu, care este și ambasadorul campaniei Milionar în Pași.

Campania Milionar în Pași a fost concepută ca proiect social, de Loteria Națională din Moldova, în scopul promovării modului activ de viață printre cetățenii țării noastre și a avut drept obiectiv transformarea sportivilor amatori, în promotori activi ai sportului pe rețelele sociale. Un alt obiectiv a fost, ca prin intermediul acestei campanii, să se creeze un val de conștientizare cu privire la importanța mișcării, printre persoanele ce duc un mod de viață sedentar.

Mecanica participării în campanie, pentru participanți, consta în postarea screenshoturilor aplicației lor de tip steptracker, cu pașii făcuți de ei peste zi, pe Facebook și pe Instagram, pentru a etala miile sau zecile de mii de pași efectuați, în perioada 5 noiembrie – 11 decembrie, pe toată durata campaniei.

 În total, de la începutul campaniei Milionar în Pași, de pe data de 5 noiembrie și până pe 11 decembrie, au fost înregistrați 11 968 389 de pași, echivalentul a 9119 kilometri, sau distanța aproximativă dintre Chișinău – Mexic, sau Chișinău – Indonezia.

Amintim că Loteria Națională, împreună cu partenerul Milionar în Pași – Garmin Moldova, au mai oferit, săptămânal, în cadrul campaniei, încă 4 premii inteligente. Astfel, alți 4 participanți au fost răsplătiți anterior cu brățări potrivite Garmin Vivosmart 4. Este vorba despre Alina Șincarenco, Alexandru Gîra și Dorian Porcescu.

In this article


Join the Conversation