SONDAJ // Un nou SONDAJ în preajma ALEGERILOR prezidențiale. Igor Dodon, printre cei mai activi candidați

Se apropie alegerile prezidențiale și fiecare cetățean al Republicii Moldova stă în față unei opțiuni pe care trebuie s-o facă. Cu acest prilej, compania Intellect...

Se apropie alegerile prezidențiale și fiecare cetățean al Republicii Moldova stă în față unei opțiuni pe care trebuie s-o facă. Cu acest prilej, compania Intellect Group a prezentat astăzi un nou sondaj de opinie socio-politic.

Astfel, în cadrul sondajului realizat, respondenții au fost întrebați despre cea mai mare problemă cu care se confruntă Republica Moldova, despre încrederea pe care o au în Guvernul Filip și despre situația economică de la noi din țară.

În acest context, socialistul Igor Dodon și liderul Partidului Platforma „Demnitate și Adevăr”, Andrei Năstase, ar acumula cele mai multe voturi la alegerile prezidențiale din 30 octombrie și ar accede în turul II.

Potrivit datelor sondajului, dacă duminica viitoare ar avea loc alegeri parlamentare anticipate, Partidul Socialiștilor din Republica Moldova rămâne favorit în cursa electorală și ar acumula 25, 6% din sufragii. Pe locul doi se clasează Partidul Acțiune și Solidaritate care ar fi votat de 12,5% din alegători, iar pe locul trei vine Partidul Democrat din Moldova, care ar acumula 12,0 la sută din voturi.

Platforma Demnitate și Adevăr – 11,0 %, Partidul Nostru – 8,4%, PCRM – aproape 6,0%, Partidul Popular European din Moldova – 3,5%.

Candidatul la Președenție pe care cetățenii Republicii Moldova îl consideră cel mai activ în această perioadă este liderul PSRM, Igor Dodon.

Astfel, pentru Igor Dodon și-au exprimat încrederea 57% dintre cetățeni, fiind urmat de Marian Lupu cu 49%, Andrei Năstase – 41%, Maia Sandu – 37% și Iurie Leancă – 30%.

Sondajul a fost realizat în perioda 19-28 septembrie 2016, pe un eșantion de peste 2100 de persoane, în 35 de localități.

Compania Intellect Group dă publicității unui nou sondaj de opinie în preajma alegerilor prezidențiale din 27 octombrie, la tema: „Cercetarea socio-politică realizată de compania Intellect Group”.

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b41

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b42

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b43

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b44

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b45

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b46

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b47

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b48

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b49%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b410

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b411

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b412

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b413

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b414

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b415

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b416

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b417

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b418

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b419

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b420

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b421

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b422

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b423

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b424

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b425

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b426

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b427

%d1%81%d0%bb%d0%b0%d0%b9%d0%b428

In this article

Join the Conversation